Lucram la noua versiune a site-ului, de aceea informatiile nu sunt actualizate. Intre timp poti citi articolele pe care le-am scris in ultimii 4 ani iar noi promitem sa
revenim cat mai curand cu o noua interfata si, evident, cu articole la zi. Lucram in paralel atat la relansarea site-ului, cat si la organizarea Galei Premiilor eCommerce.

 
UTILIZAREA CARDURILOR
Cardurile fac parte deja din viata de zi cu zi a romanilor, la ora actuala existand peste 9 milioane de carduri bancare.   ...detalii
RECOMANDAREA Link2eCommerce
CartePremium - librarie online si giftshop cu livrare 100% gratuita pentru clientii care aleg plata online   ...detalii
CONSULTANTA IN COMERTUL ELECTRONIC
Intra acum in comertul electronic! Nu este un “hei rup-ism” si nici un sfat optimist. Statisticile arata ca numarul mag   ...detalii
Sign-up
Beneficiile autentificarii si formularul de inscriere
 
Link2eCommerce Home E-Commerce Online Advertising & PR Legislatie Internet Off Topic Evenimente Despre noi Contact
September 2018
 LMMJ VSD 
      12 
 3456789 
 10111213141516 
 17181920212223 
 24252627282930
 
Magazinele online romanesti cred ca cea mai buna modalitate de promovare este “word of mouth” [2008-07-02] [Andrei RADU]

Link 2 eCommerce a efectuat un sondaj pentru a afla care este cea mai eficienta modalitate de promovare / advertising in acceptiunea detinatorilor de magazine online. In urma raspunsurilor primite (86 de raspunsuri in total), 32,6% din comercianti sunt de parare ca cea mai buna modalitate de promovare este “word of mouth”, mai pe romaneste din gura in gura. Practic, magazinele autohtone cred ca recomandarile clientilor catre alti potentiali clienti reprezinta “arma” perfecta de promovare. Cu alte cuvinte, calitatea serviciilor magazinului este cea mai importanta, astfel incat daca numarul clientilor multumiti este mare, cu siguranta acestia vor recomanda mai departe magazinul.
 
Pe locul al doilea in topul preferintelor, la o distanta extrem de mica (31,4%), se afla campaniile de bannere. Lucru cel putin curios, in conditiile in care majoritatea magazinelor online se plang de rata de conversie mica pe care le-o aduc banner-ele. De asemenea, magazinele din strainatate marseaza, in general, pe publicitate contextuala si campanii prin link-uri sponsorizate – tocmai datorita ratei de conversie mai mare decat in cazul bannerelor.
 
In cazul magazinelor romanesti, doar 15,1% considera ca link-urile sponsorizate sunt eficiente. Procentul  este chiar mai mic decat in cazul campaniilor publicitare in alte medii – TV, radio, print, outdoor etc., unde 17,4% din respondenti au ales aceasta varianta.
 
Blogul este cea mai slaba modalitate de promovare in acceptiunea magazinelor online, doar 3,5% din respondenti optand pentru aceasta varianta.

 
... afiseaza toate stirile
Poll

Poll

Cat ati cheltuit pentru un cadou cumparat online?
Sub 10 lei
Intre 10 si 50 lei
Intre 50 si 100 lei
Intre 100 si 150 lei
Intre 150 si 200 lei
Intre 200 si 300 lei
Peste 300 lei