Lucram la noua versiune a site-ului, de aceea informatiile nu sunt actualizate. Intre timp poti citi articolele pe care le-am scris in ultimii 4 ani iar noi promitem sa
revenim cat mai curand cu o noua interfata si, evident, cu articole la zi. Lucram in paralel atat la relansarea site-ului, cat si la organizarea Galei Premiilor eCommerce.

 
UTILIZAREA CARDURILOR
Cardurile fac parte deja din viata de zi cu zi a romanilor, la ora actuala existand peste 9 milioane de carduri bancare.   ...detalii
RECOMANDAREA Link2eCommerce
CartePremium - librarie online si giftshop cu livrare 100% gratuita pentru clientii care aleg plata online   ...detalii
CONSULTANTA IN COMERTUL ELECTRONIC
Intra acum in comertul electronic! Nu este un “hei rup-ism” si nici un sfat optimist. Statisticile arata ca numarul mag   ...detalii
Sign-up
Beneficiile autentificarii si formularul de inscriere
 
Link2eCommerce Home E-Commerce Online Advertising & PR
Articole si analize despre comunicarea si publicitatea online
Legislatie Internet Off Topic Evenimente Despre noi Contact
May 2017
 LMMJ VSD 
 1234567 
 891011121314 
 15161718192021 
 22232425262728 
 293031
 
Cu bannerul la arat... [de Ciprian STAVAR]

Mesajul de mai jos, preluat dintr-o sursa anonima de pe Internet, vorbeste despre lucruri simple si de bun simt în publicitatea online, lucruri, însa, ce par a fi ignorate în mare parte de campaniile ce ruleaza pe netul românesc.
 
Citind mesajul, m-am întrebat initial daca, într-adevar, lucrurile se întâmpla chiar asa. Si cât este de grav acest aspect. Mi-a fost de ajuns mai putin de o ora sa trec în revista câteva zeci de campanii curente pentru a descoper
   ...detalii


Articole

Intruzivitatea in publicitatea online   [de Doru PANAITESCU / ARBOmedia]
Hoinarind pe net, am dat intamplator peste un articol despre intruzivitate. Cat de grav poate gresi un advertiser prin incalcarea unor reguli simple cu care isi poate face o campanie eficienta, sau mai rau, prin ignorarea unor semnale clare   ...detalii

Cum se scrie un comunicat de presa?   [de Alin Zainescu / new Media Agency]
Atunci cand editati un comunicat de presa, ar fi bine sa tineti cont de urmatoarele sfaturi:   Poate fi considerat stire, ceea ce publicati? Un comunicat de presa are scopul de a aduce la cunostinta publicului informatia dvs. Un bun    ...detalii

Oamenii din spatele unui brand   [de Dragos Dehelean / Selenis]
De ce nu e usor sa ai un brand credibilOamenii cumpara de la oameni pe care ii cunosc si in care au incredere. Iata una dintre maximele de forta ale marketingului! Oricat de directa si de calda ar fi comunicarea oficiala a unui brand, ea    ...detalii

Cat costa o campanie de publicitate online?   [de Doru Panaitescu / ARBOmedia]
O intrebare pe care si-o pun nu doar plannerii, ci si cam toti advertiserii, de la mic la mare. Mitul „cumpararii” Internetului romanesc cu 1.000 USD este din ce in ce mai departe. Acelora care inca mai cred in acest mit, le recomandam tr   ...detalii

Publicitatea pe Internet... Viitorul Advertising-ului?   [de Andrei Radu]
In cadrul Conferintei de la Londra – “IAB Engage 2005”, desfasurata pe 27 octombrie a.c. si avand ca tema “Internet versus Non-Internet Advertising”, fondatorul Microsoft, Bill Gates, a facut urmatoarea afirmatie: “The future of advertising   ...detalii

De la A la Z despre publicitatea contextuala   [de Calin Fusu / Neogen]
Cresterea continua a popularitatii publicitatii online a determinat din ce in ce mai multe companii sa aloce parti semnificative din bugetul de marketing, Internetului. Aceste companii plaseaza reclame in motoarele de cautare, pagini de sti   ...detalii

Optimizarea unei campanii pe Internet   [de Doru Panaitescu / ARBOmedia]
La aceasta chestiune credeti ca trebuie sa vina un guru al mediaplanningului si, in acelasi timp, al Internetului? Adevarul este ca o campanie eficienta si un mediaplan bun pot fi facute in cateva minute urmand cativa pasi simpli.     ...detalii

Poll

Poll

Cat ati cheltuit pentru un cadou cumparat online?
Sub 10 lei
Intre 10 si 50 lei
Intre 50 si 100 lei
Intre 100 si 150 lei
Intre 150 si 200 lei
Intre 200 si 300 lei
Peste 300 lei