Lucram la noua versiune a site-ului, de aceea informatiile nu sunt actualizate. Intre timp poti citi articolele pe care le-am scris in ultimii 4 ani iar noi promitem sa
revenim cat mai curand cu o noua interfata si, evident, cu articole la zi. Lucram in paralel atat la relansarea site-ului, cat si la organizarea Galei Premiilor eCommerce.

 
UTILIZAREA CARDURILOR
Cardurile fac parte deja din viata de zi cu zi a romanilor, la ora actuala existand peste 9 milioane de carduri bancare.   ...detalii
RECOMANDAREA Link2eCommerce
CartePremium - librarie online si giftshop cu livrare 100% gratuita pentru clientii care aleg plata online   ...detalii
CONSULTANTA IN COMERTUL ELECTRONIC
Intra acum in comertul electronic! Nu este un “hei rup-ism” si nici un sfat optimist. Statisticile arata ca numarul mag   ...detalii
Sign-up
Beneficiile autentificarii si formularul de inscriere
 
Link2eCommerce Home E-Commerce
Articole si analize despre comertul electronic
Online Advertising & PR Legislatie Internet Off Topic Evenimente Despre noi Contact
June 2017
 LMMJ VSD 
    1234 
 567891011 
 12131415161718 
 19202122232425 
 2627282930
 

Inapoi1  2  3  4  5  6  7  8 | Inainte

Articole

Personalizarea in e-commerce   [de Lucian DESPOIU / Kondiment]
De ce as folosi un site de e-commerce care are functionalitatea de personalizare? Imagine this: esti la shopping, nu ai foarte mult timp la dispozitie pentru asta, in schimb ti doresti sa gasesti cat mai repede lucrul de care ai nevoie sau    ...detalii

Cele 10 pacate capitale ale unui business online   [de Dragos MANAC / SNS.ro]
Vrei sa pornesti o afacere online? Un magazin online! Sunt sigur ca ai gasit multe persoane care sa-ti spuna despre avantajele si beneficiile unui business online. Inainte sa-ti irosesti timpul, banii si nervii, consider ca ar fi bine sa af   ...detalii

Internet Governance Forum   [de Adela DANCIU / Camera Deputatilor]
De curand a avut loc la Atena prima reuniune a Internet Governance Forum (www.intgovforum.org), care a fost constituit prin Agenda de la Tunis, adoptata în a doua faza (2005) a Summitului Mondial pentru Societatea Informationala (WSIS), ca    ...detalii

Banca pe valuri(le) Internetului   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
Fara indoiala, comportamentul consumatorilor de servicii bancare s-a modificat odata cu dezvoltarea de noi pachete de produse orientate catre client si menite a fi instrumente de marketing in lupta pentru suprematie a bancilor. Daca pana de   ...detalii

Cardul, instrument pentru eliminarea economiei subterane   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
La 10 ani de carduri in Romania, No-Cash a prezentat un studiu realizat la initiativa Visa International care evidentiaza beneficiile utilizarii cardului pentru cresterea economica.   Principalele concluzii ale raportului au fost exp   ...detalii

Sunt oamenii...   [de Madalin MATICA / DotCommerce]
“While an avid devotee of the Profit Principle (among other things, confirmation that one is being of Service to one’s Clients), the larger idea is that effective enterprise is all about people... PEOPLE... seeking the best in themselves as   ...detalii

O dilema veche: creionul sau bit-ul?   [de Antonio ERAM / NETOPIA]
Citeam acum cateva zile un articol scris de Andrei Plesu in Dilema Veche, unde domnia sa isi exprima parerea, insa extrem de conservatoare, in ceea ce priveste fenomenul blogurilor. Tratamenul la care sunt supuse blogurile, in acceptiunea   ...detalii

Vreau sa accept plati online...   [de Mihai MANOLIU / GECAD ePayment]
De ce anume trebuie sa tin cont in alegerea furnizorului? O intrebare cat se poate de fireasca pe care si-o pun foarte multi manageri sau posesori de magazine virtuale. Fara a face diferente sau paralele intre furnizorii de servicii de co   ...detalii

Bloggingul corporatist ca sansa pe care o pierdeti   [de Madalin MATICA / DotCommerce]
De la inceputul anului se vorbeste tot mai mult despre blogging. Incep sa apara stiri in media traditionala (presa scrisa, televiziune), au aparut primele emisiuni radio pentru/despre bloggeri, au fost primele intalniri informale ale blog   ...detalii

EDITORIAL: Furtuna intr-un pahar cu apa... clocita!   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
Da, da! Asta au facut, cu mici exceptii, jurnalistii de la publicatiile financiare consacrate, de la posturile de radio si televiziune si din presa online de specialitate. Au creat o adevarata furtuna in randul detinatorilor de card prin    ...detalii

ANALIZA: "e"-ul dintre commerce si e-commerce   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
Prima jumatate de an in comertul electronic romanesc a adus rezultate vizibil mai slabe decat aceeasi perioada a lui 2005. Luna iunie a anului trecut se incheia cu peste 9,5 milioane de dolari procesati in urma tranzactiilor cu cardul pe    ...detalii

Behind neomax.ro   [de Andrei Radu / Link2eCommerce]
Desi lucreaza sub vechiul standard de securitate SSL si nu accepta plata online cu cardul, neomax.ro se pozitioneaza in topul site-urilor de comert electronic cand vine vorba de cifra de afaceri. Multitudinea si varietatea produselor oferit   ...detalii

Flamingo.ro: un site de nota 8, un business de nota 5   [de Andrei Radu / Link2eCommerce]
De curand, s-a lansat www.usor.ro, un web-directory pentru magazinele virtuale. Portalul isi propune sa prezinte in mod echidistant toate magazinele virtuale inscrise, incluzand descrierea acestora, tipul de produse sau servicii comercializ   ...detalii

Alternative bancare pentru mediul online   [de Valentin Ion / BRD]
Desfasurarea activitatii comerciale prin magazinele virtuale si utilizarea cardului ca mijloc de plata impun cu siguranta utilizarea unor metode moderne pentru gestiunea sumelor incasate/platite prin astfel de metode. Pentru un magazin    ...detalii

Piata cardurilor in 2005. Activitatea de Emitere   [de Sergiu Cone / NO-CASH.ro]
In privinta activitatii de emitere, anul 2005 a insemnat o crestere a portofoliului de carduri al bancilor cu peste 1,2 milioane de carduri, astfel incat Romania a incheiat anul trecut cu un numar de 7,2 milioane de carduri valide in circ   ...detalii

Comertul electronic intr-o privire...   [de Madalin Matica / DotCommerce]
Zilele trecute ma uitam in oglinda retrovizoare a unei masini. Si m-a izbit o propozitie atat de comuna incat nimeni nu cred ca o mai citeste: “Objects in the rear mirror may appear closer than they are”. Primind invitatia lui Andrei de a   ...detalii

Auditul unui site: cat de important este CONTINUTUL? Cat de mult conteaza CREDIBILITATEA?   [de Liviu TALOI / SiteAudit.ro]
Un utilizator “citeste” o pagina web intr-un interval de 3-11 secunde apoi decide… S-au scris multe articole despre cum construim o afacere online de succes, pornind de la o strategie, continuand apoi cu implementarea unei solutii informat   ...detalii

Magazinele virtuale sub lupa (IV)   [de Claudiu Gamulescu / UNDERCLICK.ro]
A venit vacanta si in web-ul romanesc, lucru care se simte in prezenta utilizatorilor pe situri. Piata scade, utilizatorii mai alunga plictiseala zilelor toride de vara vizitand cate un site din care cu alene isi extrag informatia. Insa pen   ...detalii

ANALIZA: Piata cardurilor in 2005. Evolutie si tendinte   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
Potrivit rezultatelor publicate de VISA CEMEA pentru primul trimestru al lui 2006, romanii utilizeaza cardul cel mai frecvent in supermarket-uri si la plata cazarii. Raportul subliniaza si ca numarul in crestere al platilor efectuate cu c   ...detalii

Cardul bancar este neutilizat de milioane de persoane ocupate   [de Sergiu Cone / NO-CASH.ro]
In decembrie 2003, datele statistice consemnau 4,6 milioane de salariati si 4,7 milioane de carduri bancare valide in circulatie. Era pentru prima oara cand ne intrebam daca intr-adevar fiecare angajat detine un card pentru virarea dreptu   ...detalii

E-Commerce: Romania vs. Restul lumii   [de Valentin Ion / BRD]
Romania, 2006. Avem comert electronic de 2 ani, statisticile sunt imbucuratoare, se dau primele premii, apar publicatii dedicate acestui domeniu. Ceva este insa diferit, ceva ne desparte de piata internationala, atat din prisma magazinelo   ...detalii

Magazinele virtuale sub lupa (III)   [de Claudiu Gamulescu / UNDERCLICK.ro]
Cel putin de cateva ori pe saptamana trebuie sa explic de ce are nevoie o solutie de comert online, pentru a fi viabila. Constat ca oamenii (romanii?) au tendinta de a se complica cat mai mult. Important este nu sa ai o solutie-racheta, c   ...detalii

CASE STUDY: Behind DOMO.ro   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
Celor care sunt vechi in industria romaneasca de comert electronic, numele Cosmin Golea le spune multe. Celor care mai au nevoie de indicii, le spunem noi: Cosmin Golea a fost unul din fondatorii primului magazin virtual romanesc: emania.ro   ...detalii

Magazinul meu online, un succes?   [de Daniel CAPATANA / GECAD ePayment]
Cinci aspecte definesc succesul unui magazin online: promovarea, prezentarea, calitatea fotografiilor, sistemul de comanda si calitatea produselor si serviciilor. Sa le analizam pe rand…   PROMOVAREAOrice magazin de comert electronic   ...detalii

Dictionar de comert electronic   [de DotCommerce Romania]
DATABASE: O colectie de date organizate si proiectate pentru acces usor. De exemplu: o colectie de nume si adrese de clienti. DEBIT: O sarcina pe contul de card bancar al clientului. DEBIT TRANSACTION: Un card bancar utilizat pentru achiz   ...detalii

WEB 2.0 - Prolegomene la un Internet viitor   [de Lucian DESPOIU / KONDIMENT]
Web 2.0 este un concept software? O conferinta celebra, un “buzz word”, un bubble apreciat de comunitatea de investitori...sau nimic din toate astea?!? Ramane de vazut.   Cert este ca serviciile web2.0 revolutioneaza felul cum vor ar   ...detalii

SITE AUDIT sau de ce avem nevoie de auditarea site-urilor romanesti   [de Liviu TALOI / SiteAudit.ro]
Ce inseamna auditarea unui siteNevoia de verificare a rezultatelor unei companii exista inca de la primii pasi ai comertului. Odata cu aparitia primelor firme au aparut si primii specialisti care au verificat rezultatele financiare ale clie   ...detalii

Birocratia poate ingropa Ghiseul Virtual   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
Initiativa remarcabila a MCTI, Ghiseul de Plati, poate fi sortita esecului datorita birocratiei si reticentei fuctionarilor publici la metodele moderne de plata. Proiectul pus pe picioare din punct de vedere tehnic inca din decembrie anul   ...detalii

Suportul online in e-commerce   [de Lucian DESPOIU / KONDIMENT]
Suportul online, integrat in conceptul rotund al unui site de e-commerce, poate juca un rol cuantificabil in decizia de cumparare a unui produs de catre vizitatorii ajunsi conjunctural in fata sitului dvs., dar si de catre cei cu o intent   ...detalii

Ce inseamna plata prin card?   [de Valentin Ion / BRD]
Daca in articolul precedent am incercat construirea unui magazin virtual, in acest numar vom discuta despre cum ar trebui sa functioneze un astfel de site, punand accent pe modul de realizare a unei tranzactii. Fara a avea pretentia ca    ...detalii

Poll

Poll

Cat ati cheltuit pentru un cadou cumparat online?
Sub 10 lei
Intre 10 si 50 lei
Intre 50 si 100 lei
Intre 100 si 150 lei
Intre 150 si 200 lei
Intre 200 si 300 lei
Peste 300 lei